Повернутися до звичайного режиму

Батькам пропонується ознайомитеся з текстом анкети вказавши один із двох варіантів відповіді: «Так» або «Ні». «Так» - 1 бал.

1. Я відповідаю на всі запитання дитини терпляче і чесно.

2. Серйозні запитання і висловлювання дитини я сприймаю серйозно.

3. Я встановив(ла) стенд, на якому дитина може демонструвати свої роботи.

4. Я не лаю дитину за безлад у кімнаті або на столі, якщо це пов'язано з творчим заняттям і ця робота ще не закінчена.

5. Я надав (ла) в розпорядження дитини кімнату або частину кімнати
виключно для її занять.

6. Я показую дитині, що її люблять такою, якою вона є, а не за її
досягнення.

7. Я доручаю дитині посильні клопоти.

8. Я допомагаю дитині складати її особисті плани і приймати рішення.

9. Я беру дитину в поїздки по цікавих місцях.

10. Я допомагаю дитині поліпшувати результати її роботи.

11. Я допомагаю дитині вчитися нормально, спілкуватися з дітьми різних
соціальних верств.

12. Я встановлюю розумні стандарти поведінки й слідкую, щоб дитина їх
дотримувалася.

13. Я ніколи на кажу дитині, що вона гірша за інших дітей.

14. Я ніколи не караю дитину приниженням.

15. Я забезпечую дитину книгами і матеріалами для її улюблених занять.

16. Я привчаю дитину мислити самостійно.

17. Я регулярно читав(ла) дитині, коли вона була маленькою.

18. Я привчав(ла) дитину до читання з малих літ.

19. Я спонукаю дитину вигадувати історії та фантазувати.

20.Я уважно ставлюся до індивідуальних потреб дитини.

21.Я щодня знаходжу час, щоб побути з дитиною наодинці.

22.Я дозволяю дитині брати участь у плануванні сімейних справ і
подорожей.

23.Я ніколи не дражню дитину за допущені нею помилки.

24.Я хвалю дитину за вивчені вірші, розповіді та пісні.

25. Я навчаю дитину вільно спілкуватися з дорослими будь-якого віку.

26.Я розробляю практичні експерименти, щоб допомогти дитині більше
пізнати.

27.Я дозволяю дитині гратися зі всяким мотлохом.

28.Я спонукаю дитину знаходити проблеми і потім розв'язувати їх.

29.У заняттях дитини я знаходжу те, що гідне похвали.

30.Я не хвалю її безпредметно і нещиро.

31.Я чесний(на) в оцінці своїх почуттів відносно дитини.

32.Не існує тем, які я повністю вилучаю з обговорення із дитиною.

33. Я даю можливість дитині справді приймати рішення.

34. Я допомагаю дитині бути особистістю.

35. Я допомагаю дитині знаходити телепрограми, які заслуговують на увагу.

36. Я розвиваю в дитині позитивне сприйняття її власних здібностей.

37. Я ніколи не відмахуюся від невдач дитини, говорячи їй: «Я цього також
не можу.»

38. Я заохочую в дитині максимальну незалежність від дорослих.

39. Я вірю в здоровий глузд і довіряю їй.

40. волію, щоб основну частину роботи, за яку взялася дитина, вона
виконувала самостійно, навіть якщо я не впевнений (на) в позитивному
кінцевому результаті.

Якщо ви набрали:

0-8 балів: найнижчий, мінімальний рівень;

9-20 балів: помірно сприятливий рівень, нижчий за середній. Батьки
підтримують дитину, цікавляться її проблемами, проводять з нею вільний час, але швидше за все нерегулярно, від випадку до випадку;

21-24 бали: середній рівень, загалом сприятливий. Батьки позитивно ставляться до дитини, розвивають її самостійність, цікавляться її самостійність, цікавляться її захопленнями, вміють заохотити.

25 - 36 балів: оптимальний рівень, вищий за середній. Батьки досить
тактовно й терпляче ставляться до надмірної активності дитини.

37-40 балів: максимально високий рівень. На цьому рівні стимулювання здорового розумового розвитку поступово перетворилося на так званий «парниковий ефект». Батьки занадто опікають свою дитину, їм слід охолодити своє виховне завзяття і дати більшу свободу як їй, так і собі.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.